Aller au contenu

V3.907 Bêta - 02/09/2014


Krikroff

Messages recommandés

WARNING! In case of update from old version, v1.x, after that update all users will be deleted. Admin password will be reset. Also update to Beta software all devices will be automatically reconfigured to work with new system architecture. Reconfiguration progress will be shown in pop-up window. 
This update can last longer than previous. If this update lasts longer than 30 minutes, please go to main HC2 address (e.g. 192.168.0.1). 
If "System temporarily unavailable" text will appear during update, please wait - you will be redirected to the main page when all services start. 


Changelog 
 

  • 4.017: 

    New functionalities: 

    User's Plugin Installation - ability to build and install Home Center plugin 
    FGHC Rest API Active Documentation - documentation and ability to test REST API requests, access at HOME_CENTER_IP/docs 
    Added support for American English (EN-US) 

    Plugins: 

    Nest - plugin for well-known thermostat 
    Netatmo - plugin for thermostat and weather station from netatmo 
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Dans le changelog je ne vois pas de mention bugs fixes, mais que des nouvelles fonctionnalités... La précédente n'était pourtant pas exempt de bugs non? En plus je comprends plus rien àleur politique de numérotation de version, àce rythme ils vont nous sortir une v5 stable et la v4 fera Ping pong entre alpha et bêta...

  • Upvote 2
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

J'ai sorti les kleenex, pour l'instant download scotché à... 0 depuis presque 15mn. Comme si je n'avais pas encore appris la leçon après la dernière MAJ :)

Enfin faut bien tuer le temps...

J'ai enfermé femme et enfants dans le garage, au cas ou tout se barre en sucette dans la maison.

En attendant c'est l'heure de l'apéro, qui sait peut être le dernier si les choses tournent au vinaigre ...

  • Upvote 1
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...